چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1396

توضيح مختصر : فروشگاه اينترنتي بانه 40 تا 60 درصد در همه ي كالاها اعم از لوازم خانگي مانند تلويزيون، سينما، يخچال، لباسشويي و ظرفشويي، سايد باي سايد و ... را به شرط اصل بودن در اختيار مشتريان قرار مي دهد.

فروشگاه اينترنتي بانه به مناسبت جشنواره‌ي زمستاني تا 60 درصد تخفيف مي‌دهد

۷۹ بازديد

فروشگاه اينترنتي بانه (www.baneh.com) در جشنواره‌ي زمستاني خود از ابتداي دي تا ۲۲ بهمن انواع لوازم خانگي (يخچال، ماشين ظرفشويي، ماشين لباسشويي، تلويزيون، ‌سينما خانگي، انواع كولرگازي و بخاري برقي)‌ را با تخفيف ۴۰ تا ۶۰ درصدي عرضه خواهد كرد.

فروشگاه اينترنتي بانه

به گزارش روابط عمومي فروشگاه اينترنتي بانه دات كام «baneh.com»؛ جشنواره‌ي تخفيف‌هاي ويژه‌ي محصولات اين شركت با عنوان جشنواره‌ي زمستاني در فروشگاه اينترنتي بانه و در دوره‌ي زماني يك ماه و نيم برگزار مي‌شود. ويديوي اين رويداد در  رسانه‌ي تصويري بانه دات كام  قابل مشاهده است.

بر اساس اين گزارش، مشتريان در مدت اين جشنواره مي‌توانند از بانه دات كام كه يكي از بزرگ‌ترين و بروزترين سايت‌هاي خريد آنلاين است محصولات متنوعي از قبيل لوازم صوتي و تصويري (تلويزيون، سينماي خانگي، دوربين، انواع گيرنده و پخش كننده)، كالاي ديجيتال (گوشي موبايل، تبلت، كتاب‌خوان، لپ تاپ، كامپيوتر، پرينتر) به همراه لوازم جانبي آنها، لوازم خانگي (يخچال و آبسرد كن، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، جاروبرقي، چرخ خياطي، لوازم پخت و پز، لوازم برقي) و لوازم سرمايشي و گرمايشي (كولرگازي، هيتر، پنكه) را از www.baneh.com و با تخفيف 60 درصدي تهيه كنند.

 راهنماي خريد را مطالعه كنيد.

سعدي فتاحي، مديرعامل شركت فروشگاه اينترنتي بانه دات كام «baneh.com» مشتري‌مداري را هدف اصلي برگزاري اين جشنواره دانست و تصريح كرد: سعي مي‌شود در دوره‌ي زماني مشخصي با برگزاري جشنواره‌هايي از اين دست، ضمن افزايش ارتباط دوسويه با مشتريان، بستري براي بهره‌مندي همه اقشار از محصولات شركت فراهم شود.

او به تشريح جزئيات بيشتر اين جشنواره پرداخت و ادامه داد: ما سعي كرده‌ايم محصولات برندهاي سرشناسي مانند اپل، سوني، ال جي، فيليپس، سامسونگ، بوش، كنوود، فوما، پاناسونيك، جنرال و... را در اختيار مشتريان بگذاريم. به اين ترتيب تجربه‌اي نو در خريد لوازم خانگي و ديجيتال را درهر سطح و سليقه‌اي در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهيم.

همچنين اين فروشگاه اينترنتي در عرصه‌هاي ديگري چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمي، زيبايي و سلامت، دكور و خواب، كودك و ... فعاليت گسترده‌اي دارد و دايره‌ي فعاليت خود را هر روز با توجه به نياز كاربران ارتقاء مي دهد. بانه دات كام چندين سال است با تاكيد بر «تضمين كم‌ترين قيمت»، «ضمانت اصل بودن كالا» و «ارسال سريع» فروش كالاهاي متنوع را براي تمامي افراد آغاز كرده و سعي داشته است تا سفارش‌ها را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به دست كاربر برساند. همچنين فروشگاه آنلاين بانه امكان بازگشت و تعويض كالا را براي محصولاتي كه شامل «شرايط بازگشت 7 روزه» هستند؛ فراهم كرده است تا حس خوب اعتماد و اطمينان به خريد اينترنتي فروشگاه اينترنتي بانه از  را براي ايرانيان ايجاد كند.

فروشگاه اينترنتي بانه

فروشگاه اينترنتي خريد از بانه

۸۰ بازديد

خريد از فروشگاه اينترنتي بانه ماركت را به شما پيشنهاد مي كنيم . www.banehmarket.com

جهت خريد از بانه ماركت مي‌توانيد با شماره‌هاي 0873111- 08734266666  تماس بگيريد

يا به وب سايت banehmarket.com مراجعه كنيد.

بانه ماركت

فروشگاه اينترنتي بانه ماركت يكي از بزرگترين سايت هاي خريد آنلاين است كه تنوع بالاي محصولاتش، خريد اينترنتي راحتي را براي تمام اقشار مختلف جامعه فراهم مي سازد. بانه ماركت چندين سال است با تاكيد بر « تضمين كمترين قيمت » ، « ضمانت اصل بودن كالا » ، « ارسال سريع » فروش كالاهاي متنوع را براي هر رده ي سني آغاز كرده و سعي داشته تا سفارشات را در كوتاهترين زمان ممكن به دست كاربر برساند. همچنين اين فروشگاه آنلاين امكان بازگشت و تعويض كالا را براي محصولاتي كه شامل « شرايط بازگشت 7 روزه » هستند را فراهم كرده تا حس اعتماد و اطمينان را به هنگام خريد اينترنتي ايجاد كند. فروشگاه اينترنتي بانه ماركت گستره اي از محصولات متنوع از قبيل لوازم صوتي و تصويري ( تلويزيون، سينماي خانگي، انواع گيرنده و پخش كننده، دوربين)، كالاهاي ديجيتال (گوشي موبايل، تبلت، كتابخوان، لپ تاپ، كامپيوتر، تجهيزات اداري و ... را همراه با لوازم جانبي )، لوازم خانگي (يخچال و آبسرد كن، لباسشويي، ظرفشويي، لوازم پخت و پر، لوازم برقي) را از برندهاي سرشناس و معروفي چون اپل، سوني، ال جي، سامسونگ، بوش، اچ‌پي، كانن و... جهت تجهيز خانه و آسايش زندگي كاربران عرضه كرده است. بانه ماركت كليه فعاليت هاي فروش اينترنتي را بر طبق قوانين جمهوري اسلامي و تجارت الكترونيكي انجام داده و جهت افزايش اعتماد شما، موفق به اخذ مجموعه اي از اسناد و گواهي هاي معتبر مثل گواهي ثبت شركت، پروانه كسب فروشگاه هاي اينترنتي مجازي، نماد اعتماد الكترونيكي دو ستاره، نماد تائيد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، قرارداد با بانك ملت و پارسيان و گواهينامهSSL  جهت امنيت انتقال اطلاعات شده است.

تلفن:08734266666

نقد و بررسي ويديويي معرفي ويديويي و فيلم كالا تي وي بانه

۹۳ بازديد

نقد و بررسي فيلم و ويديويي معرفي ويديويي و فيلم كالا تي وي بانه

گالري ويديويي و معرفي ويديويي و نقد و بررسي و فيلم محصولات و كالاهاي بانه www.tv.baneh.com 

تلفن تماس : 087342667666 موبايل: 09188888546  تماس بگيريد

يا به وب سايت tv.baneh.com  مراجعه كنيد.

رسانه تصويري بانه دات كام

رسانه تصويري فروشگاه اينترنتي بانه دات كام با نقد و بررسي ويديويي انواع كالاهاي مورد نيازتان، اخبار و فناوري هاي روز دنيا و همچنين معرفي تكنولوژي‌هاي جديد همراه شما خواهد بود. معرفي ويديويي كالاها، شما را در خريد اينترنتي لذت بخش ياري خواهد كرد. تمامي خدمات رسانه اي بانه دات كام براي خريد اينترنتي آسان و بي درد سر به صورت رايگان ارائه مي شود. براي اطلاع از مشخصات كامل كالاها لطفا به وب سايت tv مراجعه كنيد. بانه.كام به منظور ارائه خدمات بهتر و توسعه كيفيت و اصالت كالاها اعم از لوازم خانگي، صوتي تصويري و ورزش و زيبايي، همواره در تلاش است تا نيازهاي كاربران را از طريق خريد اينترنتي برطرف سازد. با فروشگاه بانه دات كام خريد را به تجربه خوب تبديل خواهيم كرد. بانه دات كام يكي از محبوب ترين فروشگاه  هاي اينترنتي است كه با ارائه نقد و بررسي و امكان مقايسه كالاهاي مختلف شما را در خريد آسان و لذت بخش ياري خواهد كرد. بانه دات كام كمترين قيمت، امكان بازگشت و يا تعويض كالا و اصالت كالاهاي شما را تضمين مي كند و در سريع ترين زمان ممكن سفارش شما را درب منزل تحويل خواهد داد. همراه با كيفيت مطلوب محصولات و تخفيف هاي قابل توجه در سايت خريد Baneh.com، نقد و بررسي ويديويي و ويديوي كالاها در وب سايت tv.baneh ارائه خواهد شد و به منظور آگاهي هر چه بيشتر شما از مشخصات محصول، فيلم هاي آموزشي با بالاترين كيفيت ممكن در زمينه معرفي و نقد و بررسي براي هر محصول به صورت جداگانه ارائه خواهد شد.

راهنماي خريد و ليست قيمت فروشگاه اينترنتي بانه

۸۹ بازديد

IT راهنماي خريد اينترنتي و اطلاعات و اخبار فناوري ومحصولات و كالاهاي بانه دات كام

تلفن هاي تماس با فروشگاه 08734266766 و 08734266666 است

يا به وب سايت  www.it.baneh.com مراجعه كنيد.

راهنماي خريد

بانه آي تي يك رسانه‌ي آنلاين با موضوع فناوري، راهنماي خريد، مقايسه و بررسي، بيوگرافي و اينفوگرافي است. بهترين و كاملترين راهنماي خريد انواع كالا‌ها همراه با مقايسه و بررسي دقيق توسط تيم مجرب بانه آي تي نوشته و در اختيار شما قرار مي‌گيرد. در سايت بانه آي تي با تنوعي بسيار بالا از برندهاي مختلف روبرو خواهيد شد و مقايسه كالاها بي طرفانه و تخصصي انجام خواهد شد تا خريد با توجه به نيازهاي شخصي شما و منطبق بر شرايط زندگي برايتان آسان تر گردد. لطفا به آدرس اينترنتي it.baneh.com مراجعه نماييد. بانه دات كام يكي از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر و مراجع خريد آنلاين در سراسر كشور است كه گروه هاي مختلف كالاها از جمله لوازم خانگي، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمي و لوازم صوتي و تصويري را در فروشگاه آنلاين عرضه مي كند. بانه دات كام با سرويس‌هاي ويژه‌ي خود همچون تضمين اصالت كالا، امكان تعويض و يا بازگشت، ضمانت كمترين قيمت، ارسال سريع و تحويل درب منزل، خريد اينترنتي لذت بخشي را براي شما فراهم مي‌سازد. بانه دات كام با سيل عظيمي از كالاها در برند‌هاي مختلف موجب مي شود تا دستتان هنگام خريد باز باشد و بتوانيد با هر ميزان بودجه و هزينه‌اي كالاي مورد نيازتان را خريداري كنيد.

فروشگاه اينترنتي بانه

۱۰۳ بازديد

خريد از فروشگاه اينترنتي بانه دات كام  www.baneh.com

جهت خريد از بانه دات كام مي‌توانيد با شماره‌هاي 0873111- 08734266666  تماس بگيريد

يا به وب سايت baneh.com مراجعه كنيد.

بانه دات كام

 فروشگاه اينترنتي بانه دات كام با در اختيار قرار دادن امكان خريد آنلاين، راه حلي نوآورانه و فرصتي مناسب براي خريد كالاها انديشيده‌اند كه با توجه به ارزشمند بودن زمان و گرانبهاتر شدن آن، افراد، ديگر وقت كمتري براي خريد پيدا خواهند كرد. بانه دات كام يكي از بزرگترين، بروزترين و بهترين فروشگاه هاي اينترنتي است كه تنوع بالاي محصولات را براي تمامي اقشار جامعه در هر سن و سالي ارائه مي‌دهد تا خريد اينترنتي لذت بخشي را تجربه كنند. با توجه به شيوه زندگي كنوني، بيشتر مردم سعي دارند كالاهاي مورد نياز خود را به صورت اينترنتي خريداري كنند، بر اين اساس بانه دات كام تنوع بالايي از محصولات را با نقد و بررسي‌هاي تخصصي ارائه مي‌دهد تا بتوانيد آگاهانه و با اطمينان خريد كنيد. به دليل اينكه هر كدام از مشتريان، قبل از خريد نياز به اطلاعات تكميلي درباره هر كالا دارند و هيچ كاربري بدون اطلاع قبلي از مشخصات محصول و امكانات آن اقدام به خريد نمي كند، فروشگاه اينترنتي بانه. كام در نظر دارد اوقاتي كه صرف خريد هاي نه چندان با اهميت در سفرها و شهر ها مي شود را به يك خريد اينترنتي ارزان مبدل سازد. با وجود سايت اينترنتي بانه.كام مي‌توانيد به سادگي هر آنچه كه نياز داريد را خريداري كنيد تا در سريع‌ترين زمان ممكن سفارش درب منزل به دست شما برسد. خريد از بانه دات كام در كنار ارسال سريع، اصالت كالا، كمترين قيمت و امكان تعويض و بازگشت كالا را تضمين مي‌كند تا با اطمينان خاطر خريد كنيد. فروشگاه آنلاين baneh  كه يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي كشور با نشان اعتماد دو ستاره و نماد طلايي ساماندهي وزارت ارشاد و رسانه هاي ديجيتال مي‌باشد، با تكيه بر نيازهاي كاربر در زمينه تلويزيون، سينماي خانگي، كولرگازي، يخچال، آبسردكن، لباسشويي، ماشين ظرفشويي، جاروبرقي، جاروشارژي، اتو، بخارشوي، غذاساز، خردكن، آسياب برقي، چرخ گوشت، مخلوط كن، همزن، آبميوه گيري، قهوه ساز، چاي ساز، كتري برقي، تصويه آب، چرخ خياطي، مايكروويو، توستر، سرخ كن، ساندويچ ساز، پلوپز، زودپز، آرامپز، بخارپز، ساير لوازم پخت و پز، لوازم سرو و پذيرايي، لوازم آشپزخانه، پخش كننده بلوري، پخش كننده DVD، كنسول بازي، دستگاه پخش خودرو، بلندگو خودرو، دزدگير خودرو، دوربين، گوشي موبايل، تبلت، لپ تاپ، پرينتر، تلفن، رادياتور، شوفاژ، هيتر، پكيچ، پنكه، ابزار آلات صنعتي، فيلم سه بعدي، عينك سه بعدي، سشوار و ... طيفي گسترده از اين محصولات را در سايت خريد عرضه مي كند تا شما با قاطعيت و دقت بيشتري انتخاب كنيد و همواره از خريد خود خشنود و راضي باشيد. بانه دات كام با ارائه روشهاي پرداخت متنوع امكان خريد آنلاين را در هر زمان و مكاني براي شما فراهم مي‌سازد.

تلفن:08734266666